Najczęściej zadawane pytania

Co oznacza nazwa serwisu?

Lunchroom (wymowa: lanczrum) po angielsku oznacza stołówkę. Nasz serwis łączy ze sobą ludzi w jednej firmie i umożliwia im skorzystanie z kilkudziesięciu dostępnych restauracji, które mogą stać się ich wirtualnymi stołówkami. Dodatkowo płatność za jedzenie odbywa się bezpośrednio między uczestnikiem zamówienia a naszym serwisem, dlatego nie ma potrzeby rozliczania się z restauracją gotówką.

Czy można zamówić jedzenie jedynie w porze lunchowej?

Można zamówić jedzenie o dowolnej porze, również w nocy (w zależności od dostępności otwartch restauracji).

Gdzie mogę zamówić jedzenie?

Można zamówić w dowolne miejsce posiadające adres, np. do domu, na uczelnię bądź na szkolenie.

Czy mogę zamówić jedzenie indywidualnie?

Tak. Grupowe zamawianie nie jest wymagane do realizacji zamówienia. Możesz zamówić sam/-a w dowolnych okolicznościach, np. wieczorem, w domu, po pracy.

Potrzebujemy pomocy z trwającym zamówieniem. Jak się z Wami skontaktować?

Nasi konsultanci oczekują na wezwanie. Aby wezwać pomoc należy w oknie chata zamówienia (prawy dolny róg) wpisać #problem. Asystent niezwłocznie dołączy do chata i pomoże rozwiązać problem.

Czy oferujecie zniżki lub kupony rabatowe?

Aktualnie trwająca promocja znajduje się zawsze pod adresem lunchroom.pl/promocja.

Zamawiamy często na Lunchroom.pl w gronie znajomych z pracy. Jak możemy uzyskać firmowe konta?

Przedstawcie osobie odpowiedzialnej za finanse/benefity/hr w swojej firmie naszą ofertę (http://lunchroom.pl/oferta-dla-pracodawcow/lunchroom-proste-zamawianie-jedzenia-do-pracy-benefit.pdf), bądź przekażcie nam informację o osobie odpowiedzialnej do kontaktu. Postaramy się z powodzeniem wdrożyć system na stałe do Waszej firmy :)

Do czego służy wirtualny portfel?

W wirtualnym portfelu gromadzone są Twoje środki na opłacanie zamówień. Jest to podstawowa funkcjonalność serwisu, umożliwiająca bezgotówkowe rozliczanie w grupie zamawiających.

Czy mogę uzyskać zwrot zgromadzonych środków na moje konto bankowe?

Prośby o zwrot rozpatrujemy indywidualnie. Prosimy o bezpośredni kontakt z naszą obsługą. Zwroty nie dotyczą kont firmowych.

Doładowałem/-am wirutalny portfel na kwotę 20zł a zamówienie wyniosło 15zł. Co się stanie z 5 zł reszty?

Różnica (5zł) pozostaje bezpieczna w Twoim wirtualnym portfelu do wykorzystania przy następnych zamówieniach. Jeśli dokonujesz częstych zamówień, zachęcamy do doładowywania wyższych kwot. Pozwoli to zaoszczędzić nieco czas na dokonywaniu płatności online, np. w sytuacjach gdy cała grupa czeka na to aż doładujesz konto.

Czy mogę zapłacić dokładną kwotę mojego zamówienia?

Tak, za każdym razem płacisz dokładnie tyle, ile wynosi twoje zamówienie.

Mam problemy z zamówieniem, co robić?

Skontaktuj się z PizzaPortal.pl pod numerem telefonu: 42 235 18 90

Moje zamówienie zostało anulowane. Jak odzyskać pieniądze?

Skontaktuj się z nami przez formularz reklamacji.

U kogo zamawiam jedzenie? W Lunchroom.pl czy w PizzaPortal.pl

Pośredniczymy w zamawianiu jedzenia. Finalnie zamówienie jest obsługiwane przez PizzaPortal.pl

Czym jest opłata za dzielenie rachunku?

Jest to mikro-opłata związana z konieczną dodatkową obsługą zamówień po naszej stronie oraz przyjemnością łatwego rozliczania się z przyjaciółmi.
Wierzymy, że Lunchroom zmienia sposób, w jaki zamawiamy jedzenie do pracy czy ze znajomymi. Łączy ze sobą ludzi w jednej firmie i umożliwia im skorzystanie z kilkudziesięciu dostępnych restauracji, które mogą stać się ich wirtualnymi stołówkami. Dodatkowo płatność za jedzenie odbywa się bezpośrednio między uczestnikiem zamówienia a naszym serwisem, dlatego nie ma potrzeby rozliczania się z restauracją gotówką. Dzięki temu zaoszczędzacie mnóstwo czasu w stosunku do tradycyjnych sposobów zamawiania.
Dzięki Lunchroom.pl oszczędzamy czas na:
1. Zebranie zamówień od wszystkich uczestników
2. Przekazanie zamówień do restauracji
3. Zbieranie pieniędzy od uczestników (lub monitorowanie przelewów od uczestników) - najbardziej znienawidzona część procesu
Wiemy, że te wszystkie czynności są bardzo czasochłonne. Dlatego też po roku od uruchomienia usługi zdecydowaliśmy się wprowadzić opłaty za zamówienia składane za pośrednictwem naszego serwisu. Środki pozyskane w ten sposób chcemy przeznaczyć na obsługę klientów oraz budowę nowych funkcjonalności

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami

Sprawdź również często zadawane pytania