Najczęściej zadawane pytania

Co oznacza nazwa serwisu?

Lunchroom (wymowa: lanczrum) po angielsku oznacza stołówkę. Nasz serwis łączy ze sobą ludzi w jednej firmie i umożliwia im skorzystanie z kilkudziesięciu dostępnych restauracji, które mogą stać się ich wirtualnymi stołówkami. Dodatkowo płatność za jedzenie odbywa się bezpośrednio między uczestnikiem zamówienia a naszym serwisem, dlatego nie ma potrzeby rozliczania się z restauracją gotówką.

Czy można zamówić jedzenie jedynie w porze lunchowej?

Można zamówić jedzenie o dowolnej porze, również w nocy (w zależności od dostępności otwartch restauracji).

Gdzie mogę zamówić jedzenie?

Można zamówić w dowolne miejsce posiadające adres, np. do domu, na uczelnię bądź na szkolenie.

Czy mogę zamówić jedzenie indywidualnie?

Tak. Grupowe zamawianie nie jest wymagane do realizacji zamówienia. Możesz zamówić sam/-a w dowolnych okolicznościach, np. wieczorem, w domu, po pracy.

Potrzebujemy pomocy z trwającym zamówieniem. Jak się z Wami skontaktować?

Nasi konsultanci oczekują na wezwanie. Aby wezwać pomoc należy w oknie chata zamówienia (prawy dolny róg) wpisać #problem. Asystent niezwłocznie dołączy do chata i pomoże rozwiązać problem.

Czy oferujecie zniżki lub kupony rabatowe?

Aktualnie trwająca promocja znajduje się zawsze pod adresem lunchroom.pl/promocja.

Zamawiamy często na Lunchroom.pl w gronie znajomych z pracy. Jak możemy uzyskać firmowe konta?

Przedstawcie osobie odpowiedzialnej za finanse/benefity/hr w swojej firmie naszą ofertę (http://lunchroom.pl/oferta-dla-pracodawcow/lunchroom-proste-zamawianie-jedzenia-do-pracy-benefit.pdf), bądź przekażcie nam informację o osobie odpowiedzialnej do kontaktu. Postaramy się z powodzeniem wdrożyć system na stałe do Waszej firmy :)

Do czego służy wirtualny portfel?

W wirtualnym portfelu gromadzone są Twoje środki na opłacanie zamówień. Jest to podstawowa funkcjonalność serwisu, umożliwiająca bezgotówkowe rozliczanie w grupie zamawiających.

Czy mogę uzyskać zwrot zgromadzonych środków na moje konto bankowe?

Prośby o zwrot rozpatrujemy indywidualnie. Prosimy o bezpośredni kontakt z naszą obsługą. Zwroty nie dotyczą kont firmowych.

Doładowałem/-am wirutalny portfel na kwotę 20zł a zamówienie wyniosło 15zł. Co się stanie z 5 zł reszty?

Różnica (5zł) pozostaje bezpieczna w Twoim wirtualnym portfelu do wykorzystania przy następnych zamówieniach. Jeśli dokonujesz częstych zamówień, zachęcamy do doładowywania wyższych kwot. Pozwoli to zaoszczędzić nieco czas na dokonywaniu płatności online, np. w sytuacjach gdy cała grupa czeka na to aż doładujesz konto.

Czy mogę zapłacić dokładną kwotę mojego zamówienia?

Tak, za każdym razem płacisz dokładnie tyle, ile wynosi twoje zamówienie.

Mam problemy z zamówieniem, co robić?

Skontaktuj się z PizzaPortal.pl pod numerem telefonu: 42 235 18 90

Moje zamówienie zostało anulowane. Jak odzyskać pieniądze?

Skontaktuj się z nami przez formularz reklamacji.

U kogo zamawiam jedzenie? W Lunchroom.pl czy w PizzaPortal.pl

Pośredniczymy w zamawianiu jedzenia. Finalnie zamówienie jest obsługiwane przez PizzaPortal.pl

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami

Sprawdź również często zadawane pytania