DEFINICJE
- Usługodawca – LUNCHROOM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Twardej 18, 00-105 Warszawa, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001037983, posiadająca nr NIP: 5252957421, o kapitale zakładowym 50.100,00 zł, posiadająca adres e-mail: kontakt@lunchroom.pl oraz nr tel: +48 507 690 363.
- Usługobiorca – podmiot korzystający ze Strony, w tym z Usługi cateringowej lub Usługi elektronicznej.
- Partner – podmiot prowadzący działalność gospodarczą w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków, który zawarł z Usługodawcą umowę o świadczenie usług dostępu do Strony.
- Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady korzystania ze Strony skierowany do Usługobiorców i Partnerów.
- Strona – będąca własnością Usługodawcy strona internetowa dostępna pod adresem www.lunchroom.pl, za pośrednictwem której możliwe jest złożenie Zamówienia.
- Konto – usługa elektroniczna w postaci indywidualnego dostępu Usługobiorcy do Strony po złożeniu pierwszego Zamówienia oraz wprowadzeniu adresu e-mail lub numeru telefonu w wyznaczonym miejscu.
- Formularz zamówienia – usługa elektroniczna w postaci interaktywnego formularza dostępnego na Stronie umożliwiającego złożenie Zamówienia poprzez wskazanie wymaganych danych do dostawy posiłku.
- Oferta – informacje handlowe wyświetlane na Stronie.
- Zamówienie – oświadczenie woli składane Partnerowi za pośrednictwem Strony w przedmiocie zamówienia Usługi cateringowej.
- Czat – usługa elektroniczna w postaci interaktywnego okna kontaktowego na Stronie umożliwiająca szybkie nawiązanie kontaktu z Usługodawcą.
- Usługa cateringowa – usługa świadczona przez Partnera na rzecz Usługobiorcy polegająca na przygotowaniu i dostawie wybranego przez Usługobiorcę posiłku na adres wskazany przez Usługobiorcę w terminie przez niego wybranym spośród dostępnych u Partnera terminów.
- Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy w oparciu o niniejszy Regulamin, w tym: umożliwienie dostępu do ofert Partnerów, Formularz zamówienia, Konto, Czat.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową oraz osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
INFORMACJE OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin stanowi regulamin usług świadczonych przez Usługodawcę drogą elektroniczną, o którym mowa w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Regulamin udostępniony jest Usługobiorcom nieodpłatnie pod adresem: https://lunchroom.pl/lp/regulamin/.
WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Do korzystania ze Strony niezbędne jest urządzenie z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarka internetowa.
- Do założenia Konta, poza wymaganiami wskazanymi w ust. 16 powyżej, niezbędne jest posiadanie aktywnego adresu e-mail oraz numeru telefonu.
- Usługobiorca ponosi opłaty związane z dostępem do sieci Internet zgodnie z taryfami swojego operatora telekomunikacyjnego.
- Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Strony zgodnie z przepisami prawa oraz zasadami współżycia społecznego. W szczególności zabronione jest wprowadzanie, czy publikowanie na Stronie jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.
- Dostęp do Konta będzie możliwy poprzez podanie danych logowania: loginu lub numeru telefonu oraz hasła.
- Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby Strona działała w sposób ciągły, jednakże ostrzega, że w eksploatacji Strony mogą wystąpić przerwy techniczne wynikające z konieczności przeprowadzenia czynności konserwacyjnych, modernizacyjnych lub usługowych, a także z innych przyczyn niezależnych od Usługodawcy (np. siła wyższa, działania lub zaniechania osób trzecich, za które Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności), o czym poinformuje Usługobiorcę w miarę możliwości technicznych w dostępny sposób i z odpowiednim wyprzedzeniem.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane na Stronie przez Usługobiorcę, który ponosi wyłączną odpowiedzialność za jakiekolwiek naruszenie praw autorskich lub innych praw.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki korzystania przez Usługobiorcę ze Strony w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego lub niniejszym Regulaminem.
RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Na podstawie Regulaminu Usługodawca świadczy na rzecz Usługobiorców usługi drogą elektroniczną takie jak: dostęp do Strony, dostęp do ofert Partnerów, Formularz zamówienia, Konto, Newsletter.
- Usługa dostępu do Strony świadczona jest nieodpłatnie i jednorazowo – zawarcie umowy następuje z chwilą dokonania czynności wejścia na Stronę np. poprzez wpisanie adresu www.lunchroom.pl w pasku przeglądarki, kliknięcie jakiegokolwiek odnośnika. Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą zakończenia korzystania ze Strony przez Usługobiorcę.
- Usługa dostępu do ofert Partnerów świadczona jest nieodpłatnie i jednorazowo – zawarcie umowy następuje z chwilą wpisania w odpowiednim miejscu kodu pocztowego i kliknięcia w przycisk „Pokaż menu” i przekierowania Usługobiorcy do ofert Partnerów albo z chwilą dokonania wejścia czynności na dedykowaną dla danego osiedla Stronę zawierającą oferty Partnerów. Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą zakończenia korzystania ze Strony przez Usługobiorcę.
- Usługa Formularz zamówienia świadczona jest nieodpłatnie i jednorazowo – zawarcie umowy następuje z chwilą rozpoczęcia wprowadzania do Formularza zamówienia danych. Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia zamówienia albo z chwilą uprzedniego zakończenia korzystania z Formularza zamówienia.
- Usługa prowadzenie Konta świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony – zawarcie umowy następuje z chwilą złożenia pierwszego Zamówienia. Rozwiązanie umowy następuje z chwilą rezygnacji złożonej Usługodawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony – zawarcie umowy następuje z chwilą wyrażenia chęci otrzymywania Newslettera. Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą rezygnacji złożonej Usługodawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Usługa Czat świadczona jest nieodpłatnie i jednorazowo – zawarcie umowy następuje z chwilą rozpoczęcia wprowadzania treści do Czatu. Umowa ulega rozwiązaniu po upływie 24 godzin po zamknięciu Czatu albo po wcześniejszym usunięciu konwersacji klikając przycisk “Zakończ czat” z menu rozwijanego.
- Usługodawca może dokonywać zmian na Stronie z ważnych przyczyn, za które uważa się m.in. ulepszenie wyglądu i funkcjonalności Strony, zwiększenie bezpieczeństwa Usług elektronicznych.
USŁUGA CATERINGOWA
- Usługę cateringową można zamówić po wykonaniu następujących czynności:
- dodaniu do koszyka posiłku lub posiłków od jednego lub różnych Partnerów w wybranych przez Usługobiorcę datach spośród dostępnych u Partnerów terminów,
- kliknięciu przycisku “Do kasy”, po czym Usługobiorca zostanie przekierowany do Formularza zamówienia,
- wypełnieniu Formularza zamówienia, w szczególności danych odbiorcy oraz danych adresowych do dostawy,
- złożeniu oświadczeń o zapoznaniu się z Regulaminem i Polityką prywatności oraz zaakceptowaniem Regulaminu,
- kliknięciu przez Usługobiorcę przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” lub innego, o analogicznej funkcji, po czym Usługobiorca zostanie przekierowany do dostawcy usług płatności w celu uregulowania opłat,
- dokonaniu zapłaty.
- Usługobiorca jest zobowiązany do podania w Formularzu zamówienia prawidłowych danych, zgodnych z rzeczywistością.
- Do momentu zakończenia przyjmowania Zamówień na dany dzień przez Partnera, Usługobiorca z pozycji konta ma możliwość samodzielnego:
- anulowania Zamówienia,
- edytowania adresu dostawy Zamówienia, o ile dany Partner świadczy Usługi cateringowe również pod tym adresem.
- Przedziały czasowe, w których Partnerzy oferują Usługi cateringowe na dany dzień mogą się od siebie różnić w zależności od preferencji danego Partnera.
PŁATNOŚCI
- Usługobiorca może złożyć Zamówienie na Usługę cateringową poprzez uiszczenie należnych z tego tytułu opłat. Jeżeli Zamówienie nie może zostać zrealizowane opłaty uiszczone przez Usługobiorcę zostaną mu niezwłocznie zwrócone.
- Partner może zgłaszać Usługodawcy wnioski o zmianę cen, jak również o informowanie o promocjach, czy kodach zniżkowych. Zmiana ceny nie wpływa na opłacone już Zamówienia.
- W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny, obok informacji o obniżce uwidaczniane będą informacje o najniższej cenie, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
- Usługodawca został wyznaczony przez Partnera jako agent inkasa płatności w celu przyjmowania płatności w imieniu Partnera poprzez funkcję przetwarzania płatności dostarczonych przez zewnętrznego dostawcę na Stronie. Płatność dokonana przez Usługobiorcę na rzecz Usługodawcy jest uważana za płatność dokonaną bezpośrednio na rzecz Partnera.
- Usługobiorca wyraża zgodę na wystawianie i otrzymywanie dokumentów księgowych (paragonów, faktur imiennych lub faktur z NIP) w formie elektronicznej na podany przez Usługobiorcę adres e-mail podczas składania zamówienia. Usługobiorca akceptuje fakt, że dokumenty księgowe o jakich mowa będą wystawiane bezpośrednio Partnera, a nie przez Usługodawcę.
- Usługobiorca akceptuje fakt, że do otrzymania faktury z NIP na firmę konieczne jest zaznaczenie pola „Chcę otrzymać fakturę VAT”, a następnie wpisanie NIPu firmy oraz akceptacja zgody.
PRAWA AUTORSKIE
- Wszelkie materiały udostępniane na Stronie, które nie pochodzą od Usługobiorcy są chronione prawem autorskim, a tym samym są chronione odpowiednimi przepisami prawa autorskiego i praw pokrewnych. Korzystanie z treści opublikowanych na Stronie nie oznacza, że Usługobiorca nabywa jakiekolwiek prawa do utworów udostępnianych za pośrednictwem Strony.
- Bez uprzedniej pisemnej zgody Usługodawcy zasoby ze Strony nie mogą być kopiowane na komputer Usługobiorcy, ani w inny sposób rejestrowane przez Usługobiorcę, który nie posiada do nich praw autorskich.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Odpowiedzialność za wprowadzenie do Formularza zamówienia danych nieprawidłowych, błędów lub omyłek pisarskich ponosi Usługobiorca.
- Odpowiedzialność za niemożliwą do zrealizowania Usługę cateringową z powodu wprowadzenia przez Usługobiorcę w Formularzu zamówienia nieprawidłowych danych ponosi Usługobiorca. W takim przypadku cena uiszczona przez Usługobiorcę z tytułu Usługi cateringowej nie podlega zwrotowi.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z naruszenia przez Usługobiorcę postanowień niniejszego Regulaminu.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za działania i zaniechania Usługobiorców. Nie ponosi również odpowiedzialności za jakiekolwiek naruszenie praw osobistych lub praw autorskich osób trzecich przez Usługobiorców.
- Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby informacje zawarte na Stronie były przedstawione poprawnie, jednakże Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy lub jakiekolwiek konsekwencje wynikające z wykorzystania informacji zawartych na Stronie. W zakresie treści, pochodzących od poszczególnych Usługobiorców, ci indywidualni Usługobiorcy ponoszą odpowiedzialność za te treści.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności wobec Usługobiorcy lub osób trzecich za jakiekolwiek szkody wynikające z bezpośredniego lub pośredniego wykorzystania informacji lub materiałów opublikowanych na Stronie. Usługodawca nie ponosi również odpowiedzialności za szkody wynikłe z uszkodzenia sprzętu Usługobiorcy lub innych urządzeń mobilnych, a także jego danych w związku z korzystaniem ze Strony, w szczególności w wyniku przedostania się wirusów komputerowych do systemu komputerowego Usługobiorcy.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność Strony z powodu awarii telekomunikacyjnej, w szczególności, jeżeli można ją przypisać dostawcy usług dostępu do Internetu, usług hostingowych oraz za inne skutki nieprawidłowego działania linii telekomunikacyjnych i szkód przez nie spowodowanych, niezależnie od przyczyn, chyba że zostały spowodowane umyślnie przez Usługodawcę.
PODZIAŁ OBOWIĄZKÓW MIĘDZY USŁUGODAWCĄ A PARTNEREM
- Usługodawca odpowiada za świadczenie Usług elektronicznych zgodnie z umową.
- Adresatem roszczeń związanych z Usługą elektroniczną jest każdorazowo Usługodawca.
- Partner odpowiada za świadczenie Usługi cateringowej zgodnie z umową.
- Adresatem roszczeń związanych z Usługą cateringową jest każdorazowo Partner, nawet jeżeli Usługodawca pośredniczy między Usługobiorcą a Partnerem w tym zakresie w ramach obsługi klientów Strony.
- Usługobiorcy nie przysługuje w terminie 14 dni prawo odstąpienia od umowy, której przedmiotem jest Usługa cateringowa.
REKLAMACJE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Wszelkie reklamacje dotyczące Usług elektronicznych Usługobiorca powinien kierować bezpośrednio do Usługodawcy drogą elektroniczną, na adres e-mail: kontakt@lunchroom.pl lub na adres korespondencyjny Usługodawcy: ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa.
- Usługodawca rozpatruje reklamacje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od jej otrzymania.
- Reklamacje Konsumentów będą rozpatrywane zgodnie z art. 43k i następne ustawy o prawach konsumenta.
- Wszelkie spory z Konsumentami w zakresie Usług elektronicznych będą rozstrzygane w pierwszej kolejności w drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak byłoby to niemożliwe lub niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
- Konsument ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
- Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
REKLAMACJE USŁUGI CATERINGOWEJ
- Partner odpowiada za świadczenie Usługi cateringowej zgodnie z umową. Reklamacje podlegają w każdym przypadku zasadom panującym u Partnera.
- Usługodawca nie odpowiada za świadczenie Usługi cateringowej przez Partnera, w szczególności za jakość posiłków i dostaw, jak również ich terminowość.
- Usługodawca pośredniczy przy rozpoznawaniu reklamacji Usługobiorcy dotyczącej Usługi cateringowej świadczonej przez Partnera.
- Wszelkie reklamacje dotyczące Usługi cateringowej Usługobiorca powinien kierować do do Usługodawcy na adres e-mail Usługodawcy: kontakt@lunchroom.pl lub na adres korespondencyjny Usługodawcy: ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa.
- W reklamacji należy opisać na czym polega niezgodność Usługi cateringowej z Zamówieniem, w szczególności załączyć zdjęcia dostarczonego Zamówienia wraz z listą posiłków nieprawidłowych lub niedostarczonych, a także inne dowody niezgodności Usługi cateringowej z Zamówieniem.
- Usługodawca niezwłocznie przekaże reklamację Partnerowi.
- Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
- Reklamacje Konsumentów będą rozpatrywane zgodnie z art. 43c i następne ustawy o prawach konsumenta.
- W każdym przypadku decyzja o uwzględnieniu reklamacji, bądź odmowie uwzględnienia należy do Partnera.
- Konsument ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
- Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych Usługobiorców jest Usługodawca. Dane przetwarzane są zgodnie z zasadami określonymi w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://lunchroom.pl/lp/polityka-prywatnosci/.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Usługobiorca będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy, której przedmiotem jest Usługa elektroniczna bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Usługobiorca musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji.
- W celu odstąpienia od umowy sprzedaży Usługobiorca może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik do Regulaminu.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Usługobiorca wysłał do Usługodawcy na adres pocztowy lub adres e-mail informację dotyczącą odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Usługodawca zwróci Usługobiorcy wszystkie otrzymane od Usługobiorcy płatności niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o odstąpieniu od umowy.
- Zwrotu płatności Usługodawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Usługobiorcę do opłacenia zamówienia, chyba że Usługobiorca zgodził się na inne rozwiązanie.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Usługobiorcy w odniesieniu do umowy, której przedmiotem jest Usługa cateringowa.
OPINIE PREZENTOWANE NA STRONIE
- W ramach Strony Usługodawca udostępnia Usługobiorcom możliwość oceny Partnerów w formie opisowej i graficznej (możliwość oceny w skali 1 do 5). System ocen służy gromadzeniu i udostępnianiu subiektywnych ocen Partnerów dokonanych przez Usługobiorców, które to oceny mogą wpłynąć na wybór Partnera lub posiłku przez innych Usługobiorców.
- Do wystawienia oceny uprawniony jest tylko Usługobiorca, który złożył Zamówienie, po jego dostarczeniu.
- Możliwość wystawienia opinii nie jest ograniczona w czasie.
- Wystawienie oceny przez Usługobiorcę nieposiadającego Konta nie jest możliwe.
- Usługodawca może udostępnić funkcję udostępniania ocen Usługobiorców w formie opisowej i graficznej na Stronie wraz z informacją o autorze oceny oraz dacie jej wystawienia.
- Na podstawie sumy wszystkich ocen danego Partnera na Stronie widoczna jest ogólna ocena Partnera stanowiąca średnią arytmetyczną wszystkich ocen tego Partnera.
- Z chwilą umieszczenia opinii na Stronie, Usługobiorca wyraża nieodwołalną, nieograniczoną czasowo zgodę na publikację oceny w całości albo w części na Stronie lub w kanałach social media Usługodawcy.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej: https://lunchroom.pl/lp/regulamin/.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, w szczególności gdy będzie to wymagane aktualizacją lub innymi zmianami w świadczeniu Usług elektronicznych, Usług cateringowych lub przepisami prawa.
- W przypadku zmian Regulaminu Usługobiorca zostanie niezwłocznie, nie później niż 14 dni przed wejściem w życie, poinformowany o wprowadzanej zmianie poprzez udostępnienie zaktualizowanej wersji Regulaminu na ww. stronie internetowej w wersji umożliwiającej jej zapis na dysku oraz poprzez wysłanie informacji pocztą elektroniczną na adres podany w Formularzu rejestracyjnym.
- W razie niewyrażenia zgody przez Usługobiorcę na brzmienie Regulaminu z uwzględnieniem wprowadzanych zmian na zasadach wskazanych powyżej, Usługobiorca jest uprawniony do wypowiedzenia Umowy. W wypadku tym Usługobiorca zobowiązany jest terminie 14 dni przesłać Usługodawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy. W okresie wypowiedzenia obowiązuje dotychczasowy Regulamin.
- Załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część.
- Prawem właściwym jest prawo obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień Usługobiorców wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
- Dostępne formy płatności: Karty płatnicze: Visa, Visa Electron,Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro
Załącznik do Regulaminu
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
- Adresat: LUNCHROOM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa, adres e-mail: kontakt@lunchroom.pl, nr tel: +48 507 690 363.
- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)_____________________
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)__________________
- Imię i nazwisko konsumenta(-ów) ____________________________________________________
- Adres konsumenta(-ów) ____________________________________________________________
- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
- ________________________
- Data _________________
(*) Niepotrzebne skreślić.